tEntAng dIrI iNi . . . . . .

sAnGAT sAyAng mErEkA yAng mEnyAyAngI dIrI iNi....

pApA_mOhd fAarED

nUr aqIlAh fArIsyAh dan nUr uLinNuhA fAtiyA

Monday, August 30, 2010

sAAt2 yang menyedihkAn..

aduh,still xleh tido lagi nie..sejak td malam..xtwu la kenapa..mungkin banyak sangat yang aq pikir kot..tapi ape yang aq pikir..mungkin farisya,pa,exam,nak balik..tue la kot..ape lagi eak..sedar xsedar,da banyak giler aq tulis da kat blog nie..sampai moon nak bace pun kena beli mouse..huhu..
em nak citer la,of course la pasal farisya..buah hati aq tue..mak cakap dia demam..kesian nya la..sedih hati aq mendengar nya..mungkin dia rindu kat aq kot..biasa kan aq da balik..nie agak lama jugak aq x balik..agak lama tue,3minggu la kot..rasa nak balik je..tapi apakan daya..rabu n khamis ade exam plak..jumaat pun da balik..mesti farisya tercari2 mama dia kan..
untuk anak mama,farisya..
farisya,,anak mama..
dulu masa kamu di dalam perut mama,selalu kita bersama kan..cuma papa je yang jauh dari kita..tapi nak buat macamana kan..mungkin itu takdir kita..walaupun masa tue papa xbersama kita,tapi papa tetap berada di hati kita..papa mencari rezeki untuk kita,dan mama masih mengejar ilmu dan cita2 untuk kita dan juga papa kita..
mama masih ingat lagi tendangan demi tendangan yang farisya buat setiap malam tue..kalau mama study,kamu la jadi peneman nya..mama rasa kamu sangat dekat dengan mama bila merasa degupan jantungmu itu..betapa besarnya kuasa Allah..kamu la peneman mama semasa mama study, dalam bilik kuliah dan juga semasa final exam..farisya xpernah jauh dari mama..selama 9bulan kita bersama, xpernah terpisah walau sekelip mata..
tapi selepas 40hari kamu dilahirkan,mama terpaksa meninggalkan kamu..mama tahu masa tue farisya kecil lagi dan xfaham apa2..tapi mama tahu,farisya anak yang baik dan bijak,pasti kamu faham kan apa yang mama buat..mama bukan sengaja nak tinggal farisya..mama pun xsanggup nak tinggal farisya..ibu mana yang nak tinggalkan anak dia,lagi2 masa tue kamu masih lagi menghisap susu ibu..hanya tuhan saja yang tahu mase tue perasaan mama nak tinggalkan mama..tapi mama terpaksa..mama masih ada lagi cita2 yang belum tercapai,dan percayalah,ini juga untuk kebaikan kita bersama..
dulu 9bulan kita bersama dan sekarang,9 bulan juga lah kita terpisah..namun,walaupun mama jauh kat sini,mama tetap pulang tiap2 2minggu sekali,semata-mata untuk berjumpa farisya..sesungguhnya,mama sangat rindu farisya..walaupun perjalanan agak jauh,kira2 8jam,itu x menjadi halangan untuk kita berjumpa kan sayang..harap farisya sabar menanti..insyaAllah,xlama lagi mama akan habis juga pengajian mama ini..mama harap lepas nie kita akan sentiasa bersama dan mama janji kita x akan terpisah lagi..kita akan hidup bersama,bahagia bersama papa juga..mama sayang farisya,dan juga papa..doakan kejayaan mama di sini ye sayang..
with papa n mama..suka nya dia..
rindunya kamu..

1 comment:

  1. waaaa.... sedihnye bace..... sob3.... nk nangis ak di subuh hari di sini.... tak sia2 ak bli mouse baru utk bce blog... tk sia2.. huhu..
    tp seyesly sedih bce kisah ni.. T___T

    tp as, farisya dah pandai bce blog ke yg ko tulis pesanan utk die ni? hehe.. joke2..

    nyway, ak tharu bce post ni... ak doakan keluarga ko diberkati Allah sehingga ke akhir hayat... syg ko as... moahx!

    ReplyDelete